En liten hyllning till Tommy

juli 27, 2007 kl. 2:51 e m | Publicerat i personligt | Lämna en kommentar

En liten musikhyllning till min styvfar Tommy, vars begravning jag precis återvänt från:

Iron Maiden:
Run to the hills
Fear of the dark

Guns n Roses:
Don’t cry
November rain

Magnus Uggla:
Varning på stan
Sommartid

Lite musik som jag minns att Tommy gillade.

EDIT:
Jag var ju på min första konsert med Tommy på Hovet i Stockholm och hörde på Meatloaf. Bland annat Bat out of hell.

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

